سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ رسمی شرکت دانش آوران

تخته هوشمند پارس زمینه آموزش الکترونیک را برای همه درس ها فراهم می آورد و همچنین می تواند بهترین پاسخگو برای مسائل دشوار و سخت باشد بخصوص در رسم نمودار برد هوشمند ، چطور ؟؟؟  در ادامه  همین مقاله متوجه خواهیم شد .

رسم نمودار برد هوشمند

در کلاس ای درس ریاضی کشیدن نمودار ها بر روی تخته سیاه کار بسیار دشواری برا معلمان و دانش آموزان می باشد که درصد زیادی از وقت کلاس را هم خواهد گرفت . ما به این فکر افتادیم یک نرم افزار با کیفیت و دقیق برای مدارس تولید کنیم که دشوار ترین نمودار ها را در کسری  از ثانیه برای شما رسم خواهد نمود.

مزایای استفاده از برد هوشمند در نمودار های ریاضی

برای درک بهتر دانش آموزان از مفاهیمی مانند بی نهایت ، رسم نمودار برد هوشمند تمام نمودار ها را با قابلیت نمایش بی نهایت فراهم می آورد و شما می توانید به راحتی درک دانش آموزان خود را  از همچین مفاهیمی بالا ببرید .

همچنین این امکان وجود دارد که تعدا نامحدود نمودار را در صفحه تخته هوشمند رسم نمایید و نقاط برخورد نمودار ها را مشخص نمایید و علاوه بر همه این موارد می توانید از آموزش خود فیلم تهیه نمایید و در دسترس دانش آموزان قرار دهید و دیگر وقت کلاس و خود را برای کشیدن نمودار ها با ماژیک و گچ  هدر ندهید.

رسم نمودار برد هوشمند

روش تهیه برد هوشمند و آشنایی بیشتر با امکانات آن :

برای خرید برد هوشمند از شرکت تولید کننده اصلی می توانید با شرکت دانش آوران تماس حاصل نمایید و یا خرید اینترنتی خود را از سایت های تادکالا و دیجی کالا انجام دهید .